تجربیات اعضا
اشتراک حس خوب بندگی
در این محفل صمیمی، دلنوشتهها و تجربیات ناب خود را ازچله زیارت عاشوراو توسلات به اشتراک بگذارید. باشد که چراغ راهی باشد برای دلی شکسته.
برای سوال پرسیدن به بخش ارتباط با ما در اپلیکیشن عشقعلی مراجعه کنید.
آخرین تجربیات
1836 تجربه اعضانرگس
خیلی عالیه
نرگس
<p>بهمن ارامش می ده دوست دارم کنار قبر امام علی امام حسین حضرت عباس علیه السلام زمزمه و گریه کنم</p>
یه گمشده
<p>من کارم ساخت زیور و دوخت وسایل پارچهایی تزیینی هست. گاهی هم لباس. بافتنی. گلدوزی و.... </p><p>قرار داشتم ادامه بدم کارمو اما تو چلهی زیارت عاشورا بهم گفتن برای متدینین کار کنم یا کسانی که پاک دلن. نیتمو گفتن عوض کنم. گفتن "نون حلال بخور و پول از دست هر کسی نگیر. پول چیه؟ برکت مهمه. وسایل مورد نیازشون رو تولید کن. جا نماز. سجاده"....</p>
سهیل
سلام به همه و همه تون. جدا تجربهایی زیبا بود. زندگی کردم و زندهگی رو زندگی. ان شاء الله ذخیرهی آخرتمون باشه. من که رو سیاهم.
سمیه
سلام،چقدر تم تالارگوگولی شده😊 حالاکه بلدیداینقدرتم خوشگل درست کنید،تم طرح هاروهم عوض کنیدومعنی سوره هاوزیارات ودعاهاروهم به متن اضافه کنیدکه بدونیم چی میخونیم🤗 بعدش آیتم اضافه کنیدبدونیم هرطرحی روچندباروچه تاریخی شرکت کردیم👍
مدیر اپلیکیشن عشقعلی
سلام. کار رو سپردیم به نسل z. دارن این تغییرات رو انجام میدن. سلیقه ما دهه شصتیا دیگه خریدار ندارد😐
سودا
من چند روز ثبت نام کردممنتظرم وارد گروه چله بشم و تایید مدیر بگیرم بار اولمه خیلی طول میکشه تا گروه تشکیل شه ؟
زهراجان
سلام خدمت گروه عشقعلی درخواستی ازشماداشتم که اگرمیشدتعدادکسانی که درحال ثبت نام هستندنشان داده میشدتامتوجه بشیم تاالان چندنفرثبت نام شده است منتظرپاسخ شماهستم وازگروه عشقعلی تشکرمیکنم من چندماهی بودکه به دنبال گروهی میگشتم که چله برگزارکنندولی بی نتیجه بودتااینکه به طورخیلی اتفاقی درشادباگروه عشقعلی آشناشدم
طیبه سادات
سلام. حالا که روزتون شده در این گروه پر از معنویت عضو شدید آن شالله حاجت روایی و رفع مشکلات هم روزتون بشه. منظورم اینه قراره حاجت روا بشی و مشکلاتت رفع شن که به اینجا دعوت شدی. خودم وقتی با این گروه آشنا شدم پر از نومیدی و مشکلات و ...بودم. ولی معجزه میکنه .بعد از مدت ها جدایی از مولا دوباره با زیارت عاشورا به در خونش برگشتم. التماس دعای ویژه برای فرج دارم
نیکوکار بتول
سلام خدمت عزیزان تنظیم کننده گروه عشقعلی که خالصانه وباایمان وصبور که متحمل زحمت هماهنگی این برنامه می شوید کمال تشکررادارم ومن هم قبلأ عضو بودم ولی مدتی بود که ارتباطم قطع شده وانگار شخصی خسته و بی برنامه شدم واما با دعاهای خاص چله ها باایمان تر وبشاش تر می شوم ممنون
همتا
سلام خوبین نمیدونم اسمشو چی بزارم اما انگا صداهایی مثل ایه قران ب گوشم میاد ک اون صدا سعی داره منو از ناامید شدن دور کنه خواستم ببینم گوش برزخی هست یا فقط مکاشفه .....خیلی برام مهمه بدونم کمکم کنید
طیبه سادات
منم تجربه کردم. هر چی اسمشو بزاریم ی دعوته.سعی کن از غیبت کردن و لهو و لعب پرهیز کنی که بیشتر بشه.
زهرا خلیلی
سلام خوبین واسه منم اتفاق افتاده نمیدونستم واسه شخص دیگه ایی هم میتونه این اتفاق بیوفته من همه ش صدای اذان و روضه تو گوشم بود اون روزها چله زیارت عاشورا داشتم و تحت شرایط بدی بودم اما بازم امسال ماه رمضون واسم رخ میداد بازم چله زیارت عاشورا داشتم یعنی منظورش اینه حاجت روا میشم؟
مریم سماوات
با سلام ممنون بابت برنامه ی بسیار معنوی و پرفضیلتتان و تشکر فراوان از دستاندرکاران این برنامه خدارو شکر از این دعا ها حاجتروا شدم و امیدوارم برنامه همچنان پایدار و پابرجا بماند ان شالله حدیث کسا و توسل را نیز اضافه کنید
فاطمه
با سلام . خیلی ممنونم از برنامه قشنگ عشقعلی.. از ختم هاتون همیشه حاجت گرفتم و دست پر اومدم بیرون ان شاالله همیشه این برنامه برقرار باشه واقعا آدم رو بخدا نزدیک تر میکنه ..الهی همه حاجت روا باشن کاش ختم های بیشتری اضافه کنیم مثل دعای توسل ، سوره یس و خیلی از سوره های قرآن..ب امید خدا
خزان
پس چرا من حاجت نگرفتم؟
مهدی
سلام وعرض ادب بابت برنامه خوبی که دارید گفتم اگه امکانش هست چله دعای توسل را هم اضافه کنید سپاسگذارم برای برنامه خوبی که دارید
کبری
خیلی تشکر می کنمبابت این طرح شما من ۲بار در چله عاشورا شرکت کنم خیلی گرفتاریهام برطرف شده
ماهان
خیلی ممنونم بابت این اپ زیباتون لطفا و خواهشا سوره یاسین و صلوات رو هم در طرح بیارید جاشون خیلی خالیه
شهید گمنام جویبار
باسلام. وقتی چله به پایان میرسه از ته دل ناراحت میشم احساس میکنم از خدا دور میشم. خدا رو شاکرم که سلامتی وبا آرامش چله رو ب پایان میرسونم. از باعث وبانی این برنامه خیلی عالی، ممنونم خداوند به همهسلامتی بده. آمین تو رو خدا زودتر لیست رو بفرستین .سپاس. اجر شما با آقا ابی عبدالله
طیبه سادات
من از خدا عاجزانه میخوام چله رو قبول کنه و نگاهم به دست ائمه علیهم السلام میماند...
یوسفی
با سلام و تشکر از برنامه خوبتون خیلی برنامه خوب و پر برکتی هست فقط ازتون درخواستی دارم که سطح بندی رو بردارید تا هر کس در هر دوره ای که میخواد شرکت کنه انشاالله پرتوفیق باشید
طاهری
سلام...خیلی خیلی ممنونم از این برنامه خوبتون... وازتون خواهش میکنم چله حدیث کساروهم لطفاااا بذارید....بازم ممنووون
علیزاده
با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از ختمهای که گذاشتید و نماز اول وقت و طرح نماز قضا اینجوری آدم عادت میکنه که نمازش رو اول وقت بخونه و همچنین خواندن نماز قضا و نماز شب خداوند بهتون جزای خیر بده و حاجتروا باشید انشاالله خیلی خوشحالم که با برنامه شما آشنا شدم 🙏🙏🙏🙏
منصوره
سلام لطفا اگر امکان داره در اپلیکیشن شرایطی قرار بدین برای هر طرح شماره تعداد شرکت کنندگان نشون داده بشه تا بدونیم چند نفر مونده تا گروه چله تکمیل بشه
منصوره
توی یه سایت که در باره چله زیارت عاشورا بود یه کامنت دیدم که این اپ رو معرفی کرده بود الهی هرجا هست خیر ببینه الهی باعث و بانی گردانندگان این اپ خیر ببین
نازنین
سلام خداقوت واقعا برنامه عالی هستش فقط اگه بشه چله سوره یس در برنامه باشه عالی و اینکه حاجت میده حتما بخونین زیارت عاشورا رو اجرهمگی با امام حسین جانم مولایم آقا ابا عبدالله
الاله
ضمن عرض سلام خدمت دست اندر کار برنامه اجرتان با اباعبداله حسین (ع) بسیار برنامه معنونی و برنامه تمرینی روزانه که باعث میشود بایه عشق وعلاقهو پرشور دنبال شود واگر برای مجری برنامه امکان دارد معنی فارسی زیارات وسورهاو دعا اضافه شود چون روزانه تکرار میشود باعث در حافظ ماندن میگردد که سالیان سال در ذهن افراد باقی میماند که صواب داره برای همگی
علیار بن خسرو
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی دست اندر کاران این برنامه پر بار بی شک نزد خدا ماجورید از خدا تمنای زیادتر شدن اجرتون رو دارم در مورد برنامه نقد خاصی نیست چون تقریبا همه چی شسته رفته ست ولی خیلی چیزها کم داره ، مثل چله دعای توسل ، صلوات و غیره که توی نظرات میشه دید ولی حیف کهبرنامه های رایگان معمولا به روز رسانی هاشون خیلی دیر به دره که مشخصا به خاطر بودجه است که اونم بستر کمک مالی مخصوص برای به روز رسانی برنامه در دسترس نیست
فاطمه
خیلی ممنون بابت زحماتی که برای این برنامه کشیدین اجرتون با خدا،، من که خیلی انس گرفتم با اینکه نتیجه نگرفتم ولی میدونم حتما حکمتی داره که من بنده نمیدونم کاش ختم حدیث کسا و دعای توسل هم اضافه میکردین
مصطفی
سلام برنامه خوبی هست و مواردی که بابتش چله میگیریم خوبه الحمدالله اینکه یه تسبیح صلوات یا 100 صلوات بهش اضافه بشه چون جای صلوات خالیه