دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

چله زیارت عاشورا

چله زیارت عاشورا

چله زیارت عاشورا، خواندن زیارت عاشورا به مدت چهل روز پشت سر هم است. این زیارت، دارای فواید و ثواب بسیاری است و به برآورده شدن حاجت ها کمک می کند.
چله زیارت عاشورا، از جمله اعمالی است که از سوی بزرگان دینی، توصیه شده است. مرحوم آیت الله حق شناس (ره)، از جمله علمای بزرگی بودند که بر اهمیت و ثواب این عمل تأکید داشتند. ایشان معتقد بودند که با انجام چله زیارت عاشورا، می توان به حاجت های بزرگ و نشدنی نیز دست یافت.

با انجام چله زیارت عاشورا، می توانید از برکات و فواید بسیاری بهره مند شوید. برخی از این فواید عبارتند از:

  • برآورده شدن حاجات و آرزوها

 

  • کسب معرفت و شناخت بیشتر نسبت به اهل بیت (ع)

 

  • تقویت ایمان و معنویت

 

  • دفع بلایا و گرفتاری ها

 

  • ایجاد آرامش و نشاط روحی

 

  • سبک زندگی جدید

 

مجموعه عشقعلی برای برگزاری بهتر این چله، برنامه ای طراحی کرده است که به راحتی بر روی تلفن همراه نصب می شود.

در این برنامه افراد بعد از ثبت نام می توانند از چله زیارت عاشورا شروع کنند که به صورت گروهی انجام می شود

تا کنون بیش از 100 هزار نفر اپلیکیشن عشقعلی را نصب کرده اند و 80 هزار نفر در چله زیارت عاشورا شرکت کرده اند

 

 

بنابراین، اگر به دنبال برآورده شدن حاجات و دستیابی به سعادت در دنیا و آخرت هستید، چله زیارت عاشورا عشقعلی را از دست ندهید. دانلود از بازار ، دانلود از گوگل پلی

افراد مختلفی به وسیله خواندن این زیارت حاجت های زیادی گرفته اند. گوشه ای از این گشایش ها را می توانید در بخش تالار گفتگو مشاهده کنید.

آثار قرائت زیارت عاشورا از زبان امام صادق(ع)

«صفوان» نقل می نماید که امام صادق(ع) به من فرمود:

بر خواندن این زیارت (عاشورا) مواظبت بنما.

پس بدرستی که من، ضامن قبولی زیارت کسی هستم که از دور یا نزدیک، این زیارت را بخواند و سعی او مشکور باشد و سلام او به آن حضرت برسد و خدا او را نومید نگرداند.

ای صفوان! این زیارت را به این ضمانت از پدرم یافتم و پدرم از پدرش علی بن الحسین(ع) و او از حسین(ع) و او از برادرش حسن(ع) و او از پدرش امیرالمؤمنین(ع) و ایشان از رسول خدا(ص) با همین ضمانت و رسول خدا(ص) از جبرئیل(ع) با همین ضمانت و جبرئیل از خدای متعال با همین ضمانت.

همانا خدای عزوجل به ذات مقدس خود قسم خورده که هر کس حسین(ع) را به این جملات زیارت کند، چه از راه دور و چه از راه نزدیک و سپس دعای بعد از آن را بخواند، زیارت او را قبول می کنم و درخواست او را به هر قدر که باشد برمی آورم. پس، از حضور من با نومیدی برنمی گردد و او را با چشم روشن و حاجت برآورده شده و فوز بهشت و آزادی از دوزخ برمی گردانم و شفاعت او را در حق هر کس که شفاعت کند جز در مورد دشمن خاندان پیغمبر می پذیرم.

 

چگونه چله زیارت عاشورا را در عشقعلی انجام دهیم؟

اگر تصمیم به انجام چله زیارت عاشورا گرفته اید تا حاجت تون برآورده بشه، بهترین راه ثبت نام در عشقعلی است.

افراد زیادی در این طرح حاجت خود را گرفته اند که می توانید در تالار گفتگو این حاجت ها را مشاهده کنید.

وقتی وارد برنامه عشعلی می شوید باید طرح زیارت عاشورا را انتخاب کنید و بعد از آن روی گزینه ثبت نام در طرح بزنید

   

 

در مرحله بعد شما باید نام و حاجت مد نظر خود را بنویسید و در انتها ثبت نام شما با موفقیت انجام می گیرد که در بخش پیام ها می توانید مشاهده کنید

چله زیارت عاشوراچله زیارت عاشورا 

 

 

هنگامی که تعداد افراد ثبت نام کننده به ۴۰ نفر رسید یک پیام در بخش پیام های اپلیکیشن برای شما فرستاده می شود. این پیام حاوی اسامی افراد می باشد. در این فایل روزهای طرح (40 روز) مشخص شده است و هر روز به یکی از افراد گروه تخصیص داده شده و حاجات آن فرد جلوی نام او در آن روز ذکر شده است.

تک تک اعضای گروه باید هر روز (در طول چهل روز) زیارت عاشورا بخوانند و پس از قرائت زیارت عاشورا علاوه بر حاجات خود برای برآورده شدن حاجات شخصی که در آن روز مشخص شده است نیز دعا کنند.

منتظر چی هستی؟ همین الان نصبش کنید

فواید و ثواب خواندن 40 روز زیارت عاشورا!

عدد چهل از اهمیت خاصی برخوردار است. در روایات معصومین به آن اشاره شده است. علما نیز در گذشته برای رفع حاجت های خود و ارتباط معنوی بیشتر اعمال خود را به صورت چله نشینی برگزار می کردند. فیلم زیر در مورد بیان اهمیت عدد چهل در روایات می باشد.

 

چرا هر روز زیارت امام حسین (علیه السلام) بخوانیم؟

امام صادق (علیه السلام) به سدیر فرمودند:

ای سدیر آیا قبر حسین علیه السلام را هر روز زیارت می کنی؟ عرض کردم فدایت شوم نه، فرمودند: چقدر شما جفا می کنید. آیا پس در هر ماه او را زیارت می کنی؟ عرض کردم: خیر. فرمودند: آیا پس در هر سال او را زیارت می کنی؟ عرض کردم گاهی اوقات چنین می شود.

فرمودند: ای‌ سدیر چقدر شما به حسین علیه السلام جفا می کنید. مگر نمی دانی که خداوند هزار هزار فرشته ژولیده موی و غبار گرفته دارد که گریه می کنند و امام حسین علیه السلام را زیارت می کنند و هرگز خسته نمی شوند و هیچ باک و رنجی بر تو نیست ای سدیر که در هر جمعه ۵ مرتبه و در هر روز یک مرتبه قبر امام حسین علیه السلام را زیارت کنی. عرض کردم: فدایت شوم میان ما و او فرسخ های بسیاری است.

حضرت فرمودند: بر روی پشت بام خانه ات برو، پس توجهی به جانب راست بعد به جانب چپ بنما. پس سرت را بلند کن و بسوی آسمان، پس رو کن بسمت قبر امام حسین علیه السلام و بگو «السلام علیک یا اباعبدلله السلام علیک و رحمة الله و برکاته» که برایت بدین خاطر یک زیارت نوشته می شود. این زیارت یک حج و یک عمره است سدیر گفت: چه بسیار که این فرمایش را در هر ماه بیش از بیست مرتبه انجام می دادم.

چرا باید در چله زیارت عاشورا گروهی شرکت کنیم؟

 

 

برآورده شدن دعای چهل نفری

امام صادق عليه السلام فرمودند:

هيچ گروه چهل نفری از مردان براى دعا نزد هم اجتماع نكنند و خداى عز و جل را در كارى نخوانند (و دعا نكنند) جز اينكه خداوند دعاى آنها را مستجاب كند. پس اگر چهل نفر نبودند و چهار نفر بودند (نزد هم جمع شوند) ده بار خداى عز و جل را بخوانند خداوند دعايشان را اجابت كند و اگر چهار نفر هم نباشند و يك نفر باشد كه چهل مرتبه خدا را بخواند پس خداى عزيز جبار براى او اجابت كند.

(الكافي (ط - الإسلامية)، ج‏2، ص: 487، حدیث 1 )

‍ آیا نمی خواهیم کاری بکنیم؟

 امام صادق(ع) ضمن حدیثی می فرمایند:

 .... وقتی عذاب و سختی بر بنی اسرائیل طول کشید، به درگاه خداوند چهل روز گریه و ناله کردند؛ پس خداوند به موسی و هارون وحی فرستاد که بنی اسرائیل را خلاص کنند، و از صد و هفتاد سال(سختی که قرار بود بکشند) صرف نظر کرد.

آنگاه امام صادق(ع) فرمودند:

 شما نیز اگر این کار را بکنید(چهل روز گریه و ناله و دعا به درگاه خداوند داشته باشید) خدای متعال قطعا فرج ما را برساند؛ ولی اگر چنین نباشد این امر تا آخرین حد خود خواهد رسید.

 تفسیر عیاشی ج2 ص154

دعا برای یگران

امام صادق(ع) فرمودند:

 هر كس چهل نفر از برادرانش را در دعا بر خود مقدم دارد و سپس درباره خود دعا كند، دعايش در باره آنان و درباره خودش مستجاب گردد.

الخصال، ج2، ص538

فقط زیارت عاشورا !!!!

 فرزند آیت الله علامه امینی(ره) صاحب کتاب «الغدیر» می گوید:

پس از گذشت چهار سال از فوت پدرم، شب جمعه ای او را در خواب شاد و خوشحال دیدم.

پس از سلام و دست بوسی گفتم:

در آنجا چه عملی باعث نجات و سعادت شما شده است؟ کتاب الغدیر یا سایر کتاب ها یا تاسیس بنیاد و کتابخانه امیر المومنین(ع)؟

مرحوم علامه تاملی کردند و فرمودند: فقط زیارت عاشورا.

گفتم: اکنون روابط بین ایران و عراق تیره است و راه کربلا بسته است. چه کنم؟

فرمود: در مجالس و محافلی که جهت عزاداری امام حسین(ع) برپا می شود شرکت کن، ثواب زیارت امام حسین(ع) را به تو می دهند.

سپس فرمود:

پسر جان! در گذشته بارها گفته ام و اکنون توصیه می کنم که زیارت عاشورا را هیچ وقت ترک و فراموش مکن. مرتب زیارت عاشورا را بخوان و برخودت وظیفه بدان.

 الگوی امام زمان(ع)...

امام زمان(عج) می فرمایند:

روش دختر رسول خدا، الگوی شایسته ای برای من است.

روایت شده است هر وقت حضرت فاطمه سلام الله علیها دست به دعا بر می داشت، برای مؤمنین و مؤمنات دعا می کرد و برای خودش دعا نمی کرد.

به ایشان عرض شد:

ای دختر رسول خدا، براستی که تو مردم را دعا می کنی، ولی خودت را دعا نمی کنی.

ایشان فرمودند: اوّل همسایه، بعد خانه(یعنی دعا برای خودم)

و امام زمان(ع) نیز می فرمایند:

ما پیوسته از مراعات حال شما کوتاهی نمی کنیم و شما را هرگز از یاد نمی بریم...

آیا ما به یاد امام زمان(ع) هستیم و بعد از هر نماز برای تعجیل در فرج دعا می کنیم؟؟؟

بحار ج 53 ص 180، روضة الواعظين و بصيرة المتعظين(ط - القديمة) ج‏2ص 329، الخرائج و الجرائح ج‏2 ص 903

حکایت سید رشتی

در مفاتیح الجنان بعد از زیارت جامعه کبیره حکایتی نقل شده که به حکایت سید رشتی معروف است. در صورت تمایل به مطالعه کامل این داستان کافیست به مفاتیح رجوع نمایید یا آن را در اینترنت سرچ کنید. ما در اینجا خلاصه ای از داستان را بیان می‌کنیم.

داستان از این قرار است که یکی از تجار رشت به نام سید احمد در سال ۱۲۸۰ هجری عازم حج می‌گردد. با توجه به سختی های راه در آن زمانه، این شخص در میان راه از قافله عقب مانده و مضطر می گردد.

در این حال شخصی را می‌بیند که به ایشان دستور می‌دهد برای حل مشکل، نافله، زیارت جامعه و زیارت عاشورا بخواند. سپس همان شخص ایشان را به نحوه معجزه‌آسایی نجات می دهد و به قافله می رساند و در پایان به ایشان سه بار تو صیه می کنند:

نافله نافله نافله

عاشورا عاشورا عاشورا

جامعه جامعه جامعه

چگونه برای دیگران دعا کنیم؟

بنویسید مرا مست ابا عبدالله

بنویسید مرا مست ابا عبدالله

گریه کن؛ عاشق دربست اباعبدالله

 

من که از مادر خود تا به ابد ممنونم

که سپرده ست مرا دست اباعبدالله

 

پدرم یاد به من داد حسینی باشم

نوکرش باشم و پابست اباعبدالله

 

به یل ام بنین حضرت عباس قسم

هست، هستی من از هست اباعبدالله

 

هر کجا حور و ملک بود که جنت نبود

جنت آنجاست که بنشسته اباعبدالله

 

بارها گفته ام و بار دگر می گویم

بنویسید مرا مست اباعبدالله

 

 

  • ملیحه

    سلام وخسته نباشیدخدمت عوامل عشقعلی خدابهتون خیربده ازوقتی تواین برنامه به واسطه ی شوهرم شرکت کردم خداروزیمونوزیادوپربرکت کرده حال دلمون خوب وخوبترشده زندگیمون متحول شده پسربزرگمم تشویق شده وتاالان دوتاچله زیارت عاشورا شرکت کرده خداروشکر میکنم بابت آشنایی منوخانوادم بااین برنامه اجرتون با فاطمه ی زهرا فقط یه خواهش دارم من توسطح ۳ هستم وچندین مرتبه چله هایی که شرکت کردم وتموم میشن رودوباره شرکت کردم دوست دارم همزمان چله زیارت آل یاسین هم شرکت کنم بایدچیکارکنم دوست ندارم بقیه ی چله هام قطع بشه لطفا راهنماییم کنید

  • وافی 251

    بعداز دوبارچله زیارت عاشورا همیشگی شده وهرروز ختمش میکنم واقعاً به مدیریت این برنامه وتمامی ختم کنندگان خداقوت و سوای فرج حوائج اجردنیوی و اخروی انشاءالله......کمال تشکر عیدتان مبارك🤲

  • نگار

    سلام دوستان عزیز سپاسگزارم از برنامه و چله های عشقعلی چله زیارت عاشورا واقعه خیلی عالیه من هر وقت می خونم دلم آرام میشه حدود 5 ساله همش شرکت میکنم به خدا دلم ارام میشه من با این برنامه زندگی میکتم درد دل هام غم غصه هام بهش میگم اشک هایم میریزه دلم ارام میشه و هر حاجتی داشته باشم بهش میگم اول خدا بعدهشهم واسته اهل بیت انشا. الله 🤲🤲🤲 عزیزان التماس دعا 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🌺🌺🌺 التماس دعا🤲🤲 انشا. الله تک تک شما عزیزان حاجت روا باشید🤲🤲🤲🤲

  • یازهرا مدد

    سلام از همینجا دست تک تک سازندگان این برنامه رو می بوسم خدا خیرتون بده
    منم تو بیشتر قسمت ها شرکت کردم و حاجت گرفتم یکی از حاجت هام زیارت کربلاست که به امید خدا و دعای شما خوبان امسال انجام میشه ان شاءالله همه شرکت کنندگان به حق حضرت زهرا سلام الله علیها حاجت روا بشین

  • ثریا

    سلام دوستان عزیزم امیدوارم که انشا. الله حال دلتان خوب باشه بنده حدود 5 سال برنامه چله های اقای عشقعلی را نصب کردم خیلی حس خوبی دارم در همه چله شرکت میکنم خیلی خیلی عالیه هر وقت میخونم دلم آرام میگیره چندین مرتبه حاجت گرفتم خیلی این برنامه را دوست دارم

    ممنونم از مدیران این برنامه انشا. الله سلامت عاقبت بخیر بشند الهی آمین🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲و دعا های خوب واقعا عالیه انشا.الله همه خلق خدا حاجت روا بشند الهی آمین 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

  • مجید

    من نذر کردم یه شغل مناسب و یه همسر مناسب قسمت بشه.تا قبل از اینکه چله تموم بشه در کمال ناباوری و بدون اینکه ذره ای زحمت بکشم آموزش و پرورش قبول شدم و الان معلم هستم .ازدواج هم انشالله هر چه زودتر قسمت میشه

  • ولایی

    یکبار تصمیم گرفتم زیارت عاشورا را با صد لعن وصلوات بخوانم.
    ونتیجه ان راببینم.
    بخاطر همان یکبار حس کردم اقا یک هدیه بسیار عالی به من مرحمت کرد.
    وان توفیق نمازشب شد.
    این بهترین هدیه بود.
    البته با توسل به ایشون گره های زیادی اززندگی من باز شده که گاهی انقدر کریمانه بود که من یادم نمیامد که قبلا این مشکل را داشتم.

  • حمید مختاری

    باعرض سلام خدمت همه دست‌اندرکاران عشقعلی ،تجربیات،ازمحرم سال قبل شروع کردم بااین برنامه زیارت عاشورا راختم کردن وحاجتی ازش نخواستم فقط تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان ،دستگیری اقاامام حسین در دنیا آخرت ازخودم وپدرومادرم و خانواده ام ،اماالان سراین چله که تازه شروع کردم زیارت اربعین ،درست شدن کاری که مدنظرم است ،امابازهم اول به خداست دوم به آقا امام حسین ،درست بشه ونشه زیارت عاشورام ترک نمیکنم چون آرامشی دارم که وصف نمیشه کرد انشاالله ،واینوبدونند کسانی که به حاجت نرسیدن نمازاول وقت به خصوص نمایشی ونماز صبح را فراموش نکنند ،انشاالله حاجت رواباشید،ادمی هرکاری میکنم نباید فقط برای حاجت باشد نگرفت یانگرفت ترکش کند،هرجور شد باید به اعمالش رجو کند اعمالش رادرستذکند بعداززیارت عاشوراحاجت بخواهد این تجربیات من بود بااین برنامه میدانید برسم نرسم امیداول واخرم خداست

  • حسبنا الله

    سلام و نور،به همه وسازندگان این اپلیکیشن،قطعا وحتما خدا به شما نگاه خاصی داشته که این برنامه را ایجاد کردین،این خودش یه دنیا مهربونی خداست،وحتما باقیات صالحاتی برای شما،ما هم مدیونتون،الهی که خوش عاقبت باشین،بعنوان یک مادر دعاگوتون هستم،شما هم دعا گوی پسر جوونم که دیگه برگشته به اصل وجودش باشین ممنون میشم،این که همه چله ها را با او سهیم هستم حالم را بهتر می کنه،وشما اسباب این فضل خداوند هستید، به وجودتون خدا برکات عالی بده،یرحمکم الله،

  • علی

    توفیق خواندن زیارت عاشورا باعث شده چندمین بار بزیارت حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت امام امیرالمومنین علی علیه السلام و ابوالفضل العباس علیه السلام وعتبات و عالیات ائمه معصومین علیهم السلام نائل بشم این همان معجزه زیارت عاشورای هیئت بوده است
    خداوند متعال ان شاءالله زیارت حضرات معصومین علیهم السلام دردنیا ودر آخرت شفاعت نصیبمان شود

  • علی

    سلام ب دست اندرکاران عشقعلی و همه دوستان من چند بار درچله زیارت عاشورا شرکت کردم اونو هدیه کردم ب تمام درگذشتگان اول خلقت تا ب الان ولی مادرم خیلیییی دربند شرایطی زندگی میکرد ومحل سکونتی از خودش نداشت ب امید خدا ونذر زیارت عاشورا مادرم الان خونه اجاره کردن ودر منزلشون سکونت دارن واین غیر ممکن بود برامون من خداروشکرمیکنم😭😭😭😭

  • مادر محفوظی

    عرض سلام ادب وقت بخیر خدمت تمام عشقعلی.ها خدا را شکر می کنم در چله های زیارت عاشورا هستم حدود یکسال هست.. به آرامش روح رسیدم وخدای مهربان وامام حسین (ع) بیشتر در زندگیم دارم... وکمک به بندگان عزیز خداوند شامل حالم شده.. فقط اینو میدونم خداوند عزیز امام حسین علیه السلام برایم مسیر درست می کنند.. با خدا باش پادشاه ی کن بی خدا باش هر چه خواهی کن.. ایشالا همیشه در مسیر نور الهی قرار بگیرم.. جمیعاً.. 🙏

  • ابو محمد

    با سلام به همگی و تشکر از دست اندرکاران برنامه عشقعلی
    اثری که من از شروع چله زیارت عاشورا دیدم این بود که پس از یه شکست مالی و بالا آوردن بدهی، اوضاعم بحدی خراب شده بود که کم کم برای پیدا کردن خرج و مخارج روزانه ام دچار مشکل میشدم و از یطرف طبق باور دینی که دارم اصلا حاضر به رو زدن و دست دراز کردن به اشخاص (دوستان و آشنایان) نمیشم که مثلا بعنوان قرض یا کمک چیزی طلب کنم.
    شاید خیلی از اطرافیانم فکر میکردند وضع مالی خوبی دارم اما خدا شاهده که گاهی برای کرایه رفت و آمدم پول نداشنم و بزحمت از عهده مخارج زندگی بر می آمدم. حتی یکبار با دیدن آگهی برای شاگردی در مغازه رفتم و صحبت کردم که قرار شد بعدا تماس بگیرند. با این اوضاع عسر و حرجی که داشتم یروز توی یکی از گروههای ایتا تبلیغ چله زیارت عاشورا برنامه عشقعلی رو دیدم و بعد از نصب برنامه که حتی شماره معرف رو هم نمیدونستم در اولین چله شرکت کردم و در قسمت حاجت نوشتم (اول فرج و ظهور آقا صاحب الزمان
    و رفع مشکل مالی) الحمدلله به برکت توسل به اهلبیت علیهم السلام و اسم بزرگ سیدالشهداء علیه السلام و عنایت و نظر آقا امام زمان عجل الله هنوز ۱۰ روز بیشتر از شروع چله نگذشته بود که در کمال ناباوری از جائیکه اصلا گمان نداشتم باهام تماس گرفتند و گفتند برای تولید و بسته بندی محصول دنبال یه نفر امین هستیم و اگه شما کار رو قبول کنید ممنون میشیم!! کار بسته بندی که میشه بصورت خانگی انجامش داد باید خانواده هایی که حاضر بودند کار خونگی بکنند پیدا میکردم و توزیع و جمع آوری محصول بعهده ی من بود. به این ترتیب با عنایت الهی ظرف ده روز از شروع چله زیارت عاشورا سرکارگر شدم و درآمد مناسب با یه کار حلال که در ضمن آن چندین خانواده دیگه هم به واسطه من به درآمد میرسند و دعاگو هستند. خواستم این تجربه ام رو باشتراک بذارم تا قوت قلبی باشه برای دیگر عزیزانی که شروع به ختم کردند و هنوز توی دلشون قطع و یقین ندارند. اهلبیت علیهم السلام خیلی کریم و بزرگوار هستند و خداوند بواسطه ی آنها عنایت میکنه و شک نکنید که اختیار دنیا و آخرت دست آنهاست.
    الحمدلله رب العالمین

  • hadis

    سلام، دوستان میشه منو یه راهنمایی بکنید، تازه با این برنامه اشنا شدم واقعا برنامه خوبی به نظر میاد، 19 سالمه و پشت کنکوری هستم خسته شدم از درس خوندن و تو خونه موندن خیلی افسرده شدم هرطوری ک میخونم اون نتیجه خوبی ک باید بگیرم رو نمیگیرم، نمیدونم چیکار کنم... چله زیارت عاشورا در این مورد کمکی بهم میکنه؟ از طرفی چون درس میخونم اصلا وقت ندارم ک بتونم دعا های طولانی بردارم مثلا زیارت عاشورا رو فک نکنم بتونم با صد لعن و سلام بخونم،، شما چه پیشنهادی دارین؟ التماس دعا دارم ازتون واقعا این درس خوندن و روز های تکراری من و کتابا حالمو بد میکنه

  • گلی

    خیلی خیلی خوبه خداروشکر که همیشه هرروز زیارت عاشورا میخونیم خداخیرتون بده اجرتون بااقااماحسین ع🙏🙏

  • بیتا

    سلام کی طرح چله ی زیارت عاشورا آغاز میشه
    چند نفر شرکت کردند تا الان

  • مریم مهدی پور

    باعرض سلام خدمت دست اندرکاران این کاربزرگ وخیر،واقعامن به نوبه خودم خیلی ازاین طرح توی این چندساله حاجتهای زیادی وگرفتم ،حتی برای اولین بارم ،من بااین طرح قشنگ به کربلاعازم شدم وخیلی هم دویتانو دعاکردم وخیلی برام ارزشمند بودکه بادوبارچهله زیارت عاشوراسعادت رفتن به کربلا روپیداکردم ،خلاصه عزیزانی که تازه به این کانال پیوستیدقدرخودتونوبدونیدکه هم ارزش دنیایی زیادی داره وهم آخرتی ،خلاصه من میخواستم ازمدیروتموم اونایی که زحمت میکشنن وچندین ساله مردمودعوت میکنن کمال تسکروداشته باشم خداخیرتون بده وهمیشه سایتون مستدام وملاصاحب الزمان دست همگیتونوبگیره

  • مریم مهدی پور

    باعرض سلام خدمت دست اندرکاران این کاربزرگ وخیر،واقعامن به نوبه خودم خیلی ازاین طرح توی این چندساله حاجتهای زیادی وگرفتم ،حتی برای اولین بارم ،من بااین طرح قشنگ به کربلاعازم شدم وخیلی هم دویتانو دعاکردم وخیلی برام ارزشمند بودکه بادوبارچهله زیارت عاشوراسعادت رفتن به کربلا روپیداکردم ،خلاصه عزیزانی که تازه به این کانال پیوستیدقدرخودتونوبدونیدکه هم ارزش دنیایی زیادی داره وهم آخرتی ،خلاصه من میخواستم ازمدیروتموم اونایی که زحمت میکشنن وچندین ساله مردمودعوت میکنن کمال تسکروداشته باشم خداخیرتون بده وهمیشه سایتون مستدام وملاصاحب الزمان دست همگیتونوبگیره

  • *زهرا*

    الحمدلله کما هو اهله
    الحمدلله که به یاری خداوند چله ای دیگر از طرح زیارت عاشورا و در محضر ابا عبدالله علیه السلام بودن
    و نماز اول وقت و با حضور قلب
    و طرح نماز استغفار
    را با دعاگو بودن تمامی عزیزان هم گروه
    و بانیان این برنامه متعالی
    که مارا با این اعمال زیبا آشنا کرداند

    سپری کردم

    امیدوارم در روزی که هیچ فریاد رسی نداریم بتوانیم ادعای خلوص نیت در انجام این عبادات را داشته باشیم
    ان شاءالله.

  • وحید

    بله من هم یک بار در چله زیارت عاشورا شرکت کرده بودم واجتماعی رو از خدا گرفته بودم خیلی اپلیکیشن مذهبی خوبی است

  • زهرا

    سلام ، من بیش از پنج ساله که با این برنامه ی زیبا همراه هستم و همه ی طرحهای آن را گذراندم چه آن زمان که حدیث کساء و زیارت جامعه کبیره داشت و چه حالا ک دعاهای دیگری جایگزین شده ، و از این بابت خداوند رو بسیار شاکرم ، مشکلاتی داشته و دارم ولی امیدم از لطف و محبت الهی نا امید نمیشه و همواره هم گروهیهای عزیز را از صمیم قلب دعا گو بوده و خواهم بود و از شما عزیزان هم التماس دعا دارم.
    و از بانیان این برنامه نیز سپاسگزارم و خیر دنیا و آخرت را برایشان از درگاه خداوند متعال درخواست دارم.

  • محیا

    سلام
    اهالی من به ستوه آمدم
    خواهش می کنم
    کسی که خدای بزرگ صداشو می شنوه دعا کنه برام
    پسرم نجات بده ،😭😭🤲🤲🤲

  • مح خادمیار

    خداراشکر از اینکه توفیق خواندن زیارت عاشورا
    رو با این چله ها عنایت کردن مداومت خواندن
    دوسال زیارت عاشورا وناامید نشدن دراین بارگاه
    بالاخره مشگل قضای به لطف خداوند حل شد وشر
    اشرار به خودشون بازگشت هیچ موقع از در خانه
    امام حسین دست خالی بر نمیگردی مطمئن باشید که
    با نام حسین گره ها باز میکنن وما غافل خودم رو
    میگم ان شاالله همه حاجت روا بشن من هم از همه
    التماس دعا دارم

  • کبوتر خاک نشین بقیعم🕊

    سلام من قبلا چله زیارت عاشورا شرکت کردم و یک حاجت داشتم که برآورده شدنش محال بود، ولی به لطف امام حسین برآورده شد بعد از دوماه، دیگه داشتم ناامید میشدم تا اینکه خدا اونی که میخواستمو بهم داد😭خدایاشکرت، هنوز باورم نمیشه، حالا چله گرفتم برای اینکه یک ازدواج خوب و موفق نصیبم بشه و تا آخر امسال ازدواج کنم، ان شاءالله با دعای شما، التماس دعا